Respect voor verkopers en installateurs. Geen directe verkopen.

Transport

Verzendingen en toplogistiek!

Verzendingen

AFI Collin-Lucy, in samenwerking met het transportbedrijf GEODIS, biedt u een gloednieuw online verzendvolgsysteem aan.

Nieuwe eenvoudige internetruimte, speciaal voor uw zending

Met één klik kunt u alle informatie bekijken over de verschillende stappen van uw verzending.

Bericht voor bezorgingsmelding

Ontvang één dag of twee dagen voor de levering van uw producten een melding.

Geen invoer nodig!

De melding bevat een automatische inloglink waarop u moet klikken om toegang te krijgen tot de details van de lopende levering.

Met één klik!

Met één klik kunt u alle informatie bekijken over de verschillende stappen van de verzending van uw producten.

Tijdvak voor bezorging

Op de ochtend van de levering ontvangt u een tweede melding met het tijdvak waarin onze chauffeur zal langskomen.

Bij afwezigheid

De volgende dag plant u online een nieuwe bezorgafspraak of kiest u een andere bezorgoptie (afhalen in het magazijn...).

Transportreserves

Belangrijke herinnering: Goederen worden altijd verzonden op risico van de koper. Een pakket dat er ogenschijnlijk goed uitziet, betekent niet dat de goederen geen schade hebben opgelopen. Alle schade, ZICHTBAAR of NIET, moet worden geconstateerd in aanwezigheid van de vervoerder, worden vermeld op de vrachtbrief en worden bevestigd per aangetekende brief aan de vervoerder. GEEN ENKELE VORDERING MOGELIJK BIJ NIET-NALEVING VAN DEZE PROCEDURE.

Bij levering:

Controleer het aantal pakketten en de staat van de ontvangen goederen in aanwezigheid van de chauffeur.
Het is ESSENTIEEL om alle pakketten te openen, ongeacht de staat van de verpakking. In geval van geschil:

Vermeld eventuele schade of ontbrekende pakketten nauwkeurig op de vrachtbrief.
Als de ontvangen apparatuur onbruikbaar of niet repareerbaar is, weiger dan het pakket en geef de reden voor de weigering aan op de vrachtbrief.
Bevestig het geschil binnen 48 uur aan de vervoerder per aangetekende brief.
Als aan deze voorwaarden is voldaan, en alleen in dat geval: verbinden wij ons om het beschadigde materiaal onmiddellijk te vervangen, zodra het schadenummer is ontvangen van de vervoerder.

HERINNERING!

DE VERMELDINGEN "Pakket in goede staat" OF "ONDER VOORBEHOUD VAN UITPAKKEN" SLUITEN AUTOMATISCH DE BEHANDELING VAN HET GESCHIL DOOR DE VERVOERDER UIT, EN ONTNEMEN U ELKE VORDERING.

NIET ONTVANGBAAR:

  • 1 pakket geweigerd vanwege schade vastgesteld na het uitpakken

  • Beschadigde apparatuur, deur ingedeukt in verpakking in goede staat.

ONTVANGBAAR:

  • 1 pakket geweigerd vanwege ingedeukte deur

Laten we problemen voorkomen!

DE GOEDEREN MOETEN BIJ DE LEVERING WORDEN GECONTROLEERD, DAARNA IS HET TE LAAT...

Het is in aanwezigheid van de vervoerder dat u het aantal pakketten, de conformiteit van de apparatuur en de staat van de goederen controleert. Een verpakking in goede staat betekent niet dat er geen schade is... pak uit en controleer!

Uw opmerkingen moeten worden vermeld op de vrachtbrief. Vervoerders zijn verzekerd, zij zullen u vergoeden.

Binnen 48 uur moet u het probleem aan de vervoerder bevestigen per aangetekende brief.

Het is onze rol en onze plicht om u te ondersteunen in geval van problemen, dus informeer ons tegelijkertijd, wij zullen tussenkomen bij de vervoerder. Maar we hebben geen enkele juridische mogelijkheid als de wettelijke procedure niet is gevolgd. De vermelding "onder voorbehoud van uitpakken" heeft geen juridische waarde.

Hulp nodig ?

Collin-Lucy
0032 (0)61 51 11 10
commercial@collin-lucy.com